Перспективний план роботи над методичною
темою «Забезпечення формування особистості учня на
основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самореалізації»
Поетапне
розв’язання проблеми:
2016-2017
н.р. –
«Організація пізнавальної діяльності учнів в умовах створення особистісно
орієнтованого навчання, упровадження нового Державного стандарту»
2017-2018
н.р. –
«Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами інтеграції»
2018-2019
н.р. –
«Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу до
Нової української школи»
2019-2020
н.р. –
«Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу до
Нової української школи»
2020-2021
н.р. –
«Наступність та системність у роботі з питання формування особистості учня.
Узагальнення роботи над методичною темою»
І ЕТАП. Концептуально-організаційний
(2016/2017 н.р.)
Організація пізнавальної діяльності
учнів в умовах створення особистісно орієнтованого навчання, впровадження
нового Державного стандарту
Вересень-жовтень 2016 р.
|
Листопад-грудень 2016 р.
|
Січень-березень 2017 р.
|
Квітень-травень 2017 р.
|
Червень-серпень 2017 р.
|
Створення творчих груп для
вивчення можливостей інноваційного розвитку різних напрямів діяльності школи
|
Пошук теоретичних та наукових
матеріалів про інноваційний розвиток загальноосвітнього закладу та створення
тематичного каталогу електронної бази з
теми
|
Створення банку ідей,
педагогічних знахідок, інноваційних методик викладання предметів,
новаторських методів виховання та розвитку дітей
|
Моніторинг реального рівня
навчальних досягнень учнів школи
|
Визначення інструментарію та
планування інноваційної освітньої діяльності колективу школи
|
ІІ ЕТАП. Теоретично-навчальний (упровадження окремих елементів технологій)
(2017/2018 н.р.)
Формування ключових компетентностей молодших
школярів засобами інтеграції
Вересень 2017 р.
|
Вересень-листопад 2017 р.
|
Листопад-травень 2017/2018 н.р.
|
Листопад-квітень 2017/2018 н.р.
|
Квітень-травень 2018 р.
|
Травень-червень 2018 р.
|
Організація навчальної
діяльності відповідно до науково-методичної проблеми школи, анкетування учнів
|
Апробація ефективності та
діяльності впровадження тих чи інших новітніх методик навчання й виховання
|
Впровадження інноваційних
методик викладання предметів, новаторських методів виховання розвитку дітей
|
Обмін досвідом між учителями
школи (на педрадах, нарадах, засіданнях методичних об’єднань)
|
Звіти керівників творчих груп
інноваційного розвитку закладу
|
Аналіз та співставлення
результатів діагностування вихідного та поточного рівня мотивації учнів
|
Моніторинг рівня навчальних
досягнень учнів із різних предметів й аналіз та співставлення результатів
навчальної діяльності учнів
|
|||||
Спостереження за психологічним
комфортом учнів школи
|
|||||
Накопичення методичних
матеріалів з досвіду роботи вчителів школи
|
ІІІ ЕТАП. Практичний (2018/2019 н.р.)
Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу
до Нової української школи
Вересень 2018 р.
|
Жовтень-травень 2018/2019н.р.
|
Жовтень-березень 2018/2019н.р.
|
Березень-квітень 2019 р.
|
Квітень-травень 2019 р.
|
Травень-червень 2019 р.
|
Організація освітньої
діяльності відповідно до методичної проблеми школи
|
Поповнення тематичного каталогу
з визначеної проблеми школи
|
Взаємовідвідування уроків,
виховних та позакласних заходів учителів
|
Обмін досвідом між учителями
школи,
презентація досвіду учителям
міста
|
Звіти керівників методичних
об’єднань
|
Підведення підсумків
навчального року
|
Підвищення фахового рівня
педагогів
|
IV ЕТАП. Практично-аналітичний.
Систематизація досвіду (2019/2020 н.р.)
Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу
до Нової української школи
Вересень 2019 р.
|
Жовтень-травень 2019/2020н.р.
|
Січень-березень
2020 р.
|
Березень-квітень 2020 р.
|
Квітень-травень 2020 р.
|
Травень-червень 2020 р.
|
Організація освітньої
діяльності відповідно до методичної проблеми школи
|
Поповнення тематичного каталогу
з визначеної теми
|
Взаємовідвідування уроків,
виховних та позакласних заходів учителів
|
Обмін досвідом між учителями
школи,
презентація досвіду учителям
міста
|
Звіти керівників методичних
об’єднань
|
Підведення підсумків
навчального року
|
Підвищення фахового рівня
педагогів
|
V ЕТАП. Результативно-узагальнювальний (2020/2021
н.р.)
Наступність та системність у роботі з питання формування особистості учня.
Узагальнення роботи над методичною темою
Вересень 2020 р.
|
Жовтень-травень 2020/2021 н.р.
|
Січень-березень 2021 р.
|
Березень-квітень 2021 р.
|
Квітень-травень 2021 р.
|
Травень-червень 2021 р.
|
Організація освітньої
діяльності відповідно до методичної проблеми школи
|
Поповнення тематичного каталогу
з визначеної теми
|
Взаємовідвідування уроків,
виховних та позакласних заходів вчителів
|
Обмін досвідом між учителями
школи,
презентація досвіду учителям
міста
|
Звіти керівників методичних
об’єднань, творчих груп
|
Підведення підсумків
навчального року
|
|
Підвищення фахового рівня
педагогів
|
Вивчення думки батьків, учнів
щодо якісних змін діяльності закладу за
4 роки
|
Презентація результатів роботи
учасників освітнього процесу
|
Вивчення думки учасників ОП
щодо якісних змін діяльності закладу
|
Випуск методичного бюлетня за
результатами досвіду
|
Моніторинг рівня досягнень
учнів із різних предметів й аналіз та створення результатів освітньої
діяльності учнів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар