Самоосвіта вчителя



Перспективний план роботи над методичною темою «Забезпечення формування особистості учня на основі якісної освіти, розвитку його творчих можливостей, самореалізації»

Поетапне розв’язання проблеми:
2016-2017 н.р. – «Організація пізнавальної діяльності учнів в умовах створення особистісно орієнтованого навчання, упровадження нового Державного стандарту»
2017-2018 н.р. – «Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами інтеграції»
2018-2019 н.р. – «Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу до Нової української школи»
2019-2020 н.р. – «Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу до Нової української школи»
2020-2021 н.р. – «Наступність та системність у роботі з питання формування особистості учня. Узагальнення роботи над методичною темою»

І ЕТАП.  Концептуально-організаційний (2016/2017 н.р.)

Організація пізнавальної діяльності учнів в умовах створення особистісно орієнтованого навчання, впровадження нового Державного стандарту
Вересень-жовтень 2016 р.
Листопад-грудень 2016 р.
Січень-березень 2017 р.
Квітень-травень 2017 р.
Червень-серпень 2017 р.
Створення творчих груп для вивчення можливостей інноваційного розвитку різних напрямів діяльності школи
Пошук теоретичних та наукових матеріалів про інноваційний розвиток загальноосвітнього закладу та створення тематичного каталогу електронної бази з  теми
Створення банку ідей, педагогічних знахідок, інноваційних методик викладання предметів, новаторських методів виховання та розвитку дітей
Моніторинг реального рівня навчальних досягнень учнів школи
Визначення інструментарію та планування інноваційної освітньої діяльності колективу школи




ІІ ЕТАП. Теоретично-навчальний (упровадження окремих елементів технологій) (2017/2018 н.р.)

Формування ключових компетентностей молодших школярів засобами інтеграції
Вересень 2017 р.
Вересень-листопад 2017 р.
Листопад-травень 2017/2018 н.р.
Листопад-квітень 2017/2018 н.р.
Квітень-травень 2018 р.
Травень-червень 2018 р.
Організація навчальної діяльності відповідно до науково-методичної проблеми школи, анкетування учнів
Апробація ефективності та діяльності впровадження тих чи інших новітніх методик навчання й виховання
Впровадження інноваційних методик викладання предметів, новаторських методів виховання розвитку дітей
Обмін досвідом між учителями школи (на педрадах, нарадах, засіданнях методичних об’єднань)
Звіти керівників творчих груп інноваційного розвитку закладу
Аналіз та співставлення результатів діагностування вихідного та поточного рівня мотивації учнів
Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів із різних предметів й аналіз та співставлення результатів навчальної діяльності учнів
Спостереження за психологічним комфортом учнів школи
Накопичення методичних матеріалів з досвіду роботи вчителів школи





ІІІ ЕТАП. Практичний (2018/2019 н.р.)

Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу до Нової української школи
Вересень 2018 р.
Жовтень-травень 2018/2019н.р.
Жовтень-березень 2018/2019н.р.
Березень-квітень 2019 р.
Квітень-травень 2019 р.
Травень-червень 2019 р.
Організація освітньої діяльності відповідно до методичної проблеми школи
Поповнення тематичного каталогу з визначеної проблеми школи
Взаємовідвідування уроків, виховних та позакласних заходів учителів
Обмін досвідом між учителями школи,
презентація досвіду учителям міста
Звіти керівників методичних об’єднань
Підведення підсумків навчального року
Підвищення фахового рівня педагогів


IV ЕТАП. Практично-аналітичний. Систематизація досвіду (2019/2020 н.р.)

Удосконалення змісту, форм і методів освітнього процесу у період переходу до Нової української школи
Вересень 2019 р.
Жовтень-травень 2019/2020н.р.
Січень-березень
2020 р.
Березень-квітень 2020 р.
Квітень-травень 2020 р.
Травень-червень 2020 р.
Організація освітньої діяльності відповідно до методичної проблеми школи
Поповнення тематичного каталогу з визначеної теми
Взаємовідвідування уроків, виховних та позакласних заходів учителів
Обмін досвідом між учителями школи,
презентація досвіду учителям міста
Звіти керівників методичних об’єднань
Підведення підсумків навчального року
Підвищення фахового рівня педагогів




V ЕТАП.  Результативно-узагальнювальний (2020/2021 н.р.)

Наступність та системність у роботі з питання формування особистості учня. Узагальнення роботи над методичною темою
Вересень 2020 р.
Жовтень-травень 2020/2021 н.р.
Січень-березень 2021 р.
Березень-квітень 2021 р.
Квітень-травень 2021 р.
Травень-червень 2021 р.
Організація освітньої діяльності відповідно до методичної проблеми школи
Поповнення тематичного каталогу з визначеної теми
Взаємовідвідування уроків, виховних та позакласних заходів вчителів
Обмін досвідом між учителями школи,
презентація досвіду учителям міста
Звіти керівників методичних об’єднань, творчих груп
Підведення підсумків навчального року

Підвищення фахового рівня педагогів
Вивчення думки батьків, учнів щодо якісних змін діяльності закладу за  4 роки
Презентація результатів роботи учасників освітнього процесу
Вивчення думки учасників ОП щодо якісних змін діяльності закладу
Випуск методичного бюлетня за результатами досвіду
Моніторинг рівня досягнень учнів із різних предметів й аналіз та створення результатів освітньої діяльності учнів


Немає коментарів:

Дописати коментар